עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

7 דברים שיגרמו לכם להרגיש צעירים יותר

יום אחד מתיש במיוחד במהלך השבוע, זה כל מה שצריך כדי לגרום לנו להרגיש שאנו מבוגרים ב-10 שנים יותר מגילנו. אתם זוכרים את השנים שהייתם נשארים ערים כל הלילה ועדיין מצליחים לתפקד כמו שצריך ביום שלמחרת?

זמן קריאה: 3 דקות
שינוי גודל טקסט

בין אם הזמן השיג אתכם ובין אם אתם חשים מבוגרים יותר לאחרונה, להיות מלאים באנרגיה שתגרום לכם להרגיש צעירים יותר ומלאי שמחת חיים, בהחלט תהפוך את חייכם למהנים וקלים יותר.

הזדקנות חיננית של המראה הפיזי ומבחינה בריאותית, היא משהו שכולנו חולמים עליו. להרגיש צעירים זה משהו שלא ניתן לגעת בו עם היד. לחוש שמחת חיים בכל גיל תלויה לרוב בגישה שלנו.

Advertisements

מחקר שהתבצע גילה שאנשים הנמצאים באמצע חייהם והרגישו צעירים מכפי גילם, חשו פחות פחד מהזדקנות ויותר סיפוק מהחיים.

מחקר אחר גילה שתפיסות שליליות לגבי הזדקנות משפיעות על הבריאות בשלבים מאוחרים יותר של החיים. אלה שהיו להם רגשות שליליים בנוגע להזדקנות, חיפשו פחות שירותים לטיפול רפואי או רפואה טבעית.

גישתם השלילית נקלטת ע"י אנשים אחרים, שאולי יתחמקו או יתעלמו מהם כתוצאה מהרצון לחמוק מהשליליות שלהם. הגיל שלכם בכלל לא משנה, כולנו נתקעים לפעמים בשגרה הגורמת לנו להרגיש מבוגרים יותר מכפי גילנו.

טלטול הדברים מידי פעם, ייתן לכם נקודת מבט רעננה על הדברים ויעזור לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם וצעירים יותר מגילכם הנוכחי.

מכיוון שהמרדף אחר מעיין הנעורים תלוי כולו בגישה שלנו לגבי תהליך ההזדקנות, הנה מספר דברים שתוכלו לעשות על מנת להרגיש צעירים ושמחים יותר.

Advertisements

1.  תצחקו ותחייכו יותר

כאשר אתם מחייכים הפנים שלכם נמתחות כהרף עין. אתם אולי חושבים שזו קלישאה, אך החיוך מרים לכם בפועל את תפוחי הלחיים. תרגול שרירים אלה של הפנים, יעזור לכם למנוע את הופעת סימני ההתבגרות וגם ישפר פלאים את מצב רוחכם.

מחקר הראה שחוסר היכולת להביט במבט כועס בגלל הזרקות של בוטוקס, עזר לשפר את מצב הרוח של האדם.

כמובן שיכול להיות שמעצם העובדה שאנשים אלו עשו את הטיפול מאט ההזדקנות הזה, הם מרגישים טוב יותר עם המראה שלהם וזה גורם למצב רוחם להיות טוב יותר.

צחוק לכשעצמו מעלה את מצב הרוח וגורם לכם להרגיש צעירים יותר. כאשר אתם צוחקים ומשתפים את החברים בצחוק שלכם, זה גורם לכם להרגיש צעירים עוד יותר.

2.  תעשו יותר אהבה

גם אם עדיין לא מצאתם את הפרטנר הנכון בשבילכם לחיים, תאהבו את עצמכם קצת יותר. כאשר אתם מגיעים לאורגזמה הגוף שלכם משחרר אנדורפינים, אשר גורמים לכם להרגיש טוב עם עצמכם.

אם יש לכם פרטנר, תוסיפו עוד לילה אחד בשבוע, הנועד לעשיית אהבה או למגע אינטימי. רק מהמגע שלכם אחד בשנייה, גופכם ישחרר אוקסיטוצין, הגורם לכם להרגיש שמחים ומוגנים.

להראות ולהרגיש מושכים, זו דרך נוספת להרגיש צעירים יותר. תלבשו בגד שאתם נראים בו נפלא, גם אם אתם לא הולכים למקום מיוחד.

תלכו לעיסוי או שתעשו טיפול בסלון יופי שיגרום לכם להתפעל מעצמכם ושהנעורים שלכם יזהרו בכל פעם שאתם עוברים ליד מראה.

3.  תנסו לעשות משהו שמעולם לא עשיתם לפני כן

פרץ ההתרגשות הנובע מחוויה חדשה, יגרום לכם להרגיש צעירים יותר. דרבון עצמכם לצאת מאזור הנוחות אולי יגרום לכם להרגיש חוסר וודאות, אך תאמצו הרגשה זו ותהיו אמיצים.

אתם זוכרים כמה חסרי פחד הייתם כשהייתם ילדים? אם מישהו נתן לכם גלגיליות, לא דאגתם מהסכנה שבנפילה, אתם פשוט נעלתם אותם והתחלתם להחליק עליהם למען ההנאה הטהורה שבפעילות.

לעתים הפחד מתואר כרגש הנובע מראיות שגויות. תשאלו את עצמכם לרגע, האם יש לכם מספיק ראיות לכך שאתם לא צריכים לעשות פעילויות חדשות? אם תשובתכם היא לא, אז זה הזמן שלכם להתחיל.

4.  תרקדו כאילו אף אחד לא רואה אתכם

תשימו מוזיקה הגורמת לכם להרגיש את הרצון לרקוד ותרקדו עד אבדן חושים. הפעילות הגופנית היא דרך מהנה להעלות את מצב הרוח שלכם ואת רמות האנרגיה. ההאזנה למוזיקה מעלה את רמות הדופמין בצורה משמעותית וכך גם התעמלות.

5.  תכירו אנשים חדשים

החברים הוותיקים שלכם מכירים את רוב הסיפורים שלכם, אך כאשר אתם מדברים עם מישהו חדש, אתם מקבלים את היתרון של נקודת מבט רעננה על עצמכם.

תתחילו בשיחה עם אדם שכנראה לא תראו יותר. יכול להיות שתמצאו בן לוויה חדש שיש לו הרבה דברים משותפים אתכם שמעולם לא ידעתם או חשבתם שיש.

6.  תלמדו משהו חדש

ללמוד כל החיים דברים חדשים, זו דרך נהדרת לשמור על המוח שלכם פעיל, תוך כדי שאתם מוסיפים השכלה וכישורים לקו"ח שלכם.

תמצאו רשימת קורסים של מכללה או אוניברסיטה הקרובה לביתכם ותירשמו לקורס בנושא המעניין אתכם או בנושא שאתם לא יודעים עליו דבר.

תמורת תשלום מועט, אתם יכולים להמריץ ולגרות את המוח שלכם ולגרום לעצמכם להרגיש שוב כתלמידי שנה ראשונה במכללה.

7.  תתנדבו עם קשישים או ילדים

אתם תרגישו צעירים יותר כאשר תתנדבו עם קשישים או ילדים. היות וכאשר אתם תורמים מזמנכם לאנשים הצריכים עזרה, אתם תרגישו טוב עם העשייה הזו.

תמצאו מטרה שבה אתם רוצים לתמוך ותתחילו להיות מעורבים. ההזדקנות אינה קלה, לכן החוויות שחוויתם בחיים עד לנקודה זו יוכלו לעזור לכם לעבור את השלב הזה של החיים בקלות.

בעזרת הגישה החיובית והרצון להשתנות, כבר הישלתם מעצמכם 5 שנים מהגיל הנפשי!

ההרגשה, הלך הרוח והגישה שלנו לחיים, הם אלה הגורמים לנו לחוש צעירים יותר או מבוגרים יותר. תתחילו למצוא סיבות לצחוק, תיצרו מצבים שמשמחים אתכם, תשתחררו מהעבר ותזכרו שהכל תלוי בנקודת המבט שלכם.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות