עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

על פי מחקר אכילה מול מראה עוזרת להוריד במשקל

אם אתם חושבים שאכילה מול מראה היא דבר מוזר, תחשבו שוב. מחקר חדש גילה מידע מרגש ומפתיע, שמראה במטבח או בחדר האוכל, משפיעה לטובה על כמויות האוכל שאתם אוכלים והשפעה זו תעזור לכם להוריד במשקל.

זמן קריאה: 2 דקות
צילום: (shutterstock)
אכילה מול מראה
שינוי גודל טקסט

חוקרים מאוניברסיטת קורנל שבניו יורק ארה"ב, הגיעו למסקנה שאכילת ג'אנק פוד (אוכל מהיר או אוכל זבל- בעל ערך תזונתי נמוך) מול מראה, משפיעה על הטעם שלו. כלומר שהוא הופך להיות חסר טעם.

זו הסיבה שכדאי לכם לאכול מול מראה

החוקרים מאוניברסיטת קורנל שבניו יורק, עשו מחקר שכלל 185 משתתפים סטודנטים. הם נתנו להם לבחור בין עוגות שוקולד לבין סלטי פירות.

Advertisements

החלק מהמשתתפים שבחר לאכול את עוגות השוקולד אכלו בחדר עם מראה, בזמן שהחצי השני של המשתתפים שבחרו לאכול עוגות שוקולד, אכלו בחדר נטול מראה.

לאחר שכל אחת מהקבוצות התיישבה בחדר המיועד לה, הם החלו לאמוד את טעם המזון. הקבוצה שבחרה לאכול עוגות שוקולד וישבה מול מראה, מצאה את העוגה פחות טעימה ופחות מספקת, בהשוואה לקבוצה שאכלה עוגות שוקולד בחדר נטול המראה.

כשמהצד השני באופן תמוהה, קבוצת המשתתפים שבחרה לאכול סלט פירות, שגם היא חולקה לשני חלקים, חלקם בחדר עם מראה וחלקם בחדר בלי מראה.

אמרה שלא חשה בשום הבדל בטעמו של סלט הפירות. כלומר שסלט הפירות היה טעים למשתתפים שבחדר עם המראה ובחדר בלי המראה, ללא שום הבדל בטעם.

החוקרים הסיקו מכך, שלא רק שהמראה גורמת לאנשים להיות מודעים יותר למראה החיצוני שלהם, אלא היא גם מאפשרת להם לראות את עצמם מנקודת מבט אובייקטיבית, הסביר עטא ג'אמי החוקר המוביל..

Advertisements

או במילים אחרות, "אנשים לא רוצים לראות את עצמם אוכלים מזונות לא בריאים מכיוון שהם לא מתאימים לסטנדרטים של אכילה בריאה", אמר ג'אמי.

משום כך החוקרים הגיעו לתובנה, שאכילה מול מראה יכולה לעזור לאנשים לאכול אוכל בריא יותר. כשהמסקנה המתבקשת היא: הפחתה משמעותית באכילת מזונות משמינים, מלאי סוכר ולא בריאים והתוצאה – ירידה במשקל.

אז אם אתם רוצים להוריד במשקל בלי להרעיב את עצמכם ובלי להרגיש חסרים במתוקים וכו', תתלו מראה במטבח, בחדר האוכל או בחדר בבית שבו אתם אוכלים. כי מסתבר שלאכול מול מראה, יאפשר לכם להוריד במשקל בקלות רבה יותר.

הצטרפו לשאר האנשים ברחבי העולם, שאימצו לעצמם את טרנד הדיאטה החדשה, דיאטת האכילה מול מראה. דיאטה זו תגרום לכם לאכול מזונות בריאים ומזינים יותר ותשנה את חייכם בצורה הכי חיובית שאפשר.

המחקר – ssrn

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות