עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

מי פה טבעיים ויעילים להלבנת השיניים וריפוי החניכיים

כולנו יודעים זה מכבר, שמשחות השיניים ומי הפה התעשייתיים עמוסים בכימיקלים רעילים ומסוכנים. כימיקלים אלה מזיקים לא רק לשיניים ולחניכיים שלנו, אלא גם לבריאותנו הכללית.

זמן קריאה: 2 דקות
(צילום: shutterstock)
מי פה טבעיים
שינוי גודל טקסט

מי פה טבעיים וקלים להכנה אלה, לא רק מחטאים את הפה, הם גם מרפאים את החניכיים ואת השיניים שלכם והם מחסלים כל בקטריה הנמצאת בפה. יתרון נוסף שיש למי פה מדהימים אלה, שאין חשש אם בלעתם קצת במהלך השטיפה.

כאשר תשתמשו במי פה אלה על בסיס יומי, אתם תחושו שהשיניים והחניכיים שלכם בריאים יותר. הרכיב המרכזי במי פה אלה כבר מוכר לכולם והוא חומץ התפוחים האורגני, הלא מסונן ושלא עבר תהליך חימום או בקיצור ACV.

Advertisements

את חומץ התפוחים הזה מכינים ע"י התססה של תפוחים והוא עשיר מאוד בפקטין (רב סוכר מסוג סיב, הנמצא בדפנותיהם של תאי הצמחים והוא קושר את הכולסטרול עם חומצות המרה ועוזר לגוף להוציא אותם החוצה) ובמינרלים חיוניים רבים.

חומץ תפוחים מוערך מאוד בשל סגולותיו המרפאות. אנשים ברחבי העולם נעזרים בחומץ התפוחים כדי לרפא בעיות בריאותיות רבות הכוללות גם הלבנת שיניים, חיטוי הפה וריפוי החניכיים והשיניים.

חומץ התפוחים בעל תכונת ניקוי חזקה מאוד והיא יעילה מאוד לשמירה ולאיזון של ה- PH (חומציות) של הגוף. חומץ התפוחים יעיל מאוד בהסרת כתמים מהשיניים והוא גם יעיל מאוד בחיסול וניקוי הבקטריות שבפה הגורמות לדלקות וריקבון.

מי הפה הטבעיים

המתכון:

  • 1 כוס חומץ תפוחים אורגני, לא מסונן ושלא עבר תהליך חימום
  • 1 כוס מים מסוננים
  • 1 בקבוק זכוכית עם מכסה של 1/2 ליטר בערך

כפי שאמרנו פשוט מאוד ובנוסף גם זול מאוד. מעכשיו כבר לא תצטרכו להוציא הון תועפות על מוצרים תעשייתיים, שמזיקים לכם יותר מאשר מועילים.

אופן ההכנה:

  • תמזגו לתוך בקבוק הזכוכית את המים ואת החומץ.
  • תסגרו את הבקבוק ותנערו אותו היטב.
  • זהו, מי הפה הטבעיים והבריאים שלכם מוכנים כעת. תיהנו!

אופן השימוש:

אתם יכולים להשתמש במי פה נהדרים אלה בלילה לפני השינה או בבוקר אחרי צחצוח השיניים. כדאי קודם לצחצח את השיניים ולאחר מכן להשתמש במי הפה.

Advertisements

מומלץ לכם מאוד לגרגר את מי הפה הטבעיים והבריאים האלה בכל יום, על מנת לקבל את התוצאות הרצויות. כדי שהכתמים יוסרו מהשיניים שלכם, יש צורך להתמיד בשימוש של מי הפה כמו בכל דבר אחר.

תזכרו לנער את הבקבוק כל פעם לפני השימוש, מכיוון שהמשקע של החומץ נופל לתחתית הבקבוק והוא מרכיב חיוני מאוד. אתם יכולים להכין כמויות גדולות יותר בכל פעם, אך תמיד ביחס של אחד לאחד.

כלומר שלכל כוס חומץ תפוחים, תוסיפו כוס מים מסוננים, תמיד. במידה ואתם מחליטים להכין כמות גדולה יותר לכל המשפחה, עליכם לדאוג לבקבוק זכוכית גדול יותר או למספר בקבוקים, לפי הכמות שאתם מתכננים להכין.

כדאי להשתמש במי הפה המרפאים והטבעיים האלה, לא יותר מפעם או פעמיים ביום במקרים של כאבי שיניים או דלקות חניכיים. אך חשוב לא יותר מזה, מכיוון שבכל זאת בחומץ יש חומצה, שבשימוש יתר עלולה לפגוע מעט באמייל של שיניים.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות