עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

מסכת השיער הטבעית שתהפוך את שיערכם למבריק ובריא תוך שבוע!

סביר להניח שאתם כבר מותשים מהשיער היבש ו/או השברירי שלכם. אולי תתפלאו לדעת שהסיבה העיקרית לכך, היא שאתם לא שותים מספיק מים. זאת מכיוון שמים שומרים על השיער, העור ועל כל הגוף מפני התייבשות.

זמן קריאה: 2 דקות
(צילום מסך: Youtube)
מסכה טבעית לשיער
שינוי גודל טקסט

בנוסף לשתיית יותר מים, עליכם לצרוך יותר שומנים בריאים ולהשתמש במוצרי שיער טבעיים, במקום במוצרים המסחריים המלאים בכימיקלים.

אחד מהמוצרים הטבעיים המצוינים לבריאות שיערכם הוא שמן הקוקוס כתית מעולה, לא מסונן. שמן הקוקוס מכיל רמות גבוהות של נוגדי חמצון והוא בעל תכונות אנטי פיטרייתיות, אנטי נגיפיות ואנטי בקטריאליות.

Advertisements

השימוש בשמן קוקוס על השיער שלכם, ימריץ את צמיחתו ואת הנפח שלו, ישפר את בריאות הקרקפת, יסיר קשקשים ושאריות ג'ל, ספריי או שמפו שהצטברו ויילחם בזיהומים ופטריות.

במילים אחרות, אתם יכולים להפוך את השיער שלכם לבריא, חזק ומבריק ואת הקרקפת שלכם לבריאה, מבלי לחשוף אותם לכימיקלים הנמצאים במוצרי טיפוח השיער השונים.

זו הדרך להשתמש בשמן הקוקוס לשיער בריא ומבריק

מסכת הזנה לשיער

המרכיבים:

  • 4 כפות שמן קוקוס (לא מסונן, שהופק בכבישה קרה)
  • 2-4 טיפות שמן עץ התה
  • 3-4 טיפות שמן רוזמרין
  • מברשת צבע או כדור צמר גפן
  • כובע רחצה מניילון

אופן ההכנה והשימוש:

אם שמן הקוקוס קשה, כמו שיכול לקרות בחורף, תרככו אותו מעט ואז תערבבו אותו יחד עם שמן הרוזמרין ושמן עץ התה.

לאחר שערבבתם אותם היטב, קחו את מברשת הצבע ותמרחו את המסיכה שקיבלתם בתנועות סיבוביות, היישר על הקרקפת שלכם. הדרך הטובה ביותר להגיע לכל האזורים, היא על ידי יצירת שבילים תוך כדי מריחת המסיכה.

אל תלחצו חזק עד כדי כאב, להפך, תמרחו את המסיכה על הקרקפת כמו עיסוי עדין. טיפול זה בשיערכם, ישפר את זרימת הדם בקרקפת ויסיר את העור היבש והקשקשי. אל תשכחו למרוח את המסיכה גם על הצד האחורי של הקרקפת.

Advertisements

לאחר שסיימתם למרוח את המסיכה עם המברשת, תעסו את כל הקרקפת למשך 2-3 דקות. אחרי כן שימו על ראשכם את כובע הרחצה ותמתינו במשך 20 דקות, כשהמסיכה על הראש.

בתום 20 הדקות, תחפפו את שיערכם עם השמפו (מומלץ לכם לקנות שמפו טבעי מבית טבע). אין צורך להשתמש במרכך, כי המסיכה כבר עשתה את העבודה שלה.

טיפול טבעי נוסף לקרקפת

המרכיבים:

  • 2 כפות מיץ לימון סחוט טרי
  • 4 כפות שמן קוקוס
  • 1 כף מיץ אשכולית

אופן ההכנה והשימוש:

תערבבו היטב את כל המרכיבים ותחזרו על אותן פעולות כמו עם מסיכת השיער הנ"ל.

אם אתם מעדיפים או שאין לכם לימון באותו זמן, אתם יכולים לשים במקומו חומץ תפוחים אורגני, לא מסונן שהופק בכבישה קרה.

בתום 20 הדקות, תחפפו את שיערכם, אין צורך להשתמש במרכך השיער.

על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, תשתמשו במסיכה או בטיפול לקרקפת לפחות 4 פעמים בשבוע. רק אחרי שתגיעו לתוצאות הרצויות במלואן, תורידו את הטיפול המדהים הזה, ל- 2-3 פעמים בשבוע.

בהתחלה, הכי טוב לעשות טיפול זה כל יום, במיוחד אם מצב השיער ממש לא טוב. אתם יכולים להכין ממסכת ההזנה כמויות גדולות יותר, כך שלא תצטרכו להכין כל יום מחדש.

את הטיפול הטבעי לקרקפת, יש להכין רק באותו יום ולהשתמש בו מייד לאחר שערבבתם את כל המרכיבים, מכיוון שאחרת כל הויטמין C מתפוגג ממיץ הלימון וממיץ האשכולית. בהצלחה!

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות