עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

6 דברים מדהימים שקורים לגופכם, כאשר אתם מפסיקים לאכול סוכר

מחלות הנוצרות בגלל אכילת יתר של סוכר, נמצאות לצערנו בשנים האחרונות במגמת עלייה. סוכרת, בעיות בלב ובכלי הדם ודמנציה, הן רק חלק מהמחלות הכרוניות הרציניות הקשורות לאכילת יתר של הרעל הלבן הזה הנקרא סוכר.

זמן קריאה: 2 דקות
שינוי גודל טקסט

לפעמים חוויות אישיות של אנשים יכולות להיות יותר משכנעות מאשר הנתונים המדעיים היבשים. לכן, הבאנו אליכם סיפור של אישה שוויתרה על סוכר וחוותה את השינויים לטובה בבריאותה ובחייה.

שרה ווילסון, סובלת ממחלת האשימוטו, מצב אוטו- אימוני של בלוטת התריס. בינואר 2011 היא החליטה להפסיק לאכול סוכר כחלק מתכנית הטיפול הפרואקטיבי שלה.

Advertisements

לאחר שהיא הוציאה לחלוטין את כל דברי המתיקה מהתזונה היומית שלה, חוותה שרה מספר שיפורים בריאותיים, חלקם היו קשורים למצבה הבריאותי הכרוני וחלקם שיפורים כלליים בבריאות.

6 השיפורים העיקריים שחוותה שרה לאחר שהפסיקה לאכול דברי מתיקה

1. שליטה טובה יותר על המחלה האוטו- אימונית

אנשים רבים משנים את התזונה שלהם רק לאחר שמחלה פוקדת אותם. בשביל שרה, מספר שינויים קלים בתזונה שלה הובילו לשינויים דרמטיים.

היא עברה ממינון מקסימלי של התרופה לבלוטת התריס תירוקסין, למינון המינימלי. ההורמונים שלה נמצאים עכשיו בטווח הנורמלי ויש לה 0 של נוגדני בלוטת התריס. תוצאה מדהימה זו לבדה, הייתה שווה את המאמץ בשבילה.

הסיבה שבזכותה הוצאת הסוכר מהתזונה שלכם, יכולה להניב לכם תוצאות מדהימות פשוטה לגמרי והיא העובדה שסוכר לבן הוא מאכל בתצורה חומצית והוא דוחף את הגוף למצב כרוני של דלקת ברמה נמוכה.

דלקת כרונית בגוף, היא המקור של הרבה מחלות ומצבים בריאותיים שליליים, כמו סרטן, בעיות לב והשמנת יתר.

Advertisements

2. מראה העור

בין הדברים הראשונים שגרמו לשרה לשמוח היו בקשר לעור שלה. לאחר שבועיים בלבד ללא סוכר, העור שלה התרכך והפך להיות פחות נפוח ומקומט.

הסוכר משפיע על תהליך ההזדקנות ע"י כך שהוא מגיב לחלבונים והופך את מבנה ה- קולגן והאלסטין לפחות מתוח ועמיד.

3. לא עוד השתוקקויות למזון

הוצאת הסוכר מהתזונה שלה, עצרה את כל ההשתוקקויות המעצבנות לאוכל, הנגרמות כתוצאה מקריסות סוכר. שרה שמה לב שלאחר 5 שבועות ללא סוכר, ההשתוקקות לתענוגות הגורמים אשמה נעלמה.

בשבוע השישי היא אכלה 3 ארוחות ביום והייתה בשליטה על הארוחות שלה. היא קוראת לזה "חירות האוכל". זה לא אומר שלא תאכלו קינוחים בכלל, מכיוון שניתן להכין הרבה פינוקים טעימים ללא סוכר.

4. הורדה במשקל

כאשר ההורמונים של שרה התאזנו והשתוקקויות שלה נעלמו, היא החלה להוריד קילוגרמים שהיא לא יכלה להוריד קודם לכן. תוך 6 חודשים היא הורידה 13.5 קילו עודפים. השינויים עדיין נמשכו לאחר מכן, לא עוד יו יו.

5. הסוף לשינויי מצב הרוח התמידיים

מצבי רוח משתנים יכולים גם לקרות כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי. לכן זו לא הייתה הפתעה גדולה כאשר שרה התחילה לחוות דפוס יציב יותר של מצב רוח. לפני כן, היא נאבקה בנדודי שינה, חרדות ודיכאון וזכתה להצלחה מועטה מהטיפול התרופתי.

לאחר שהיא הוציאה את הסוכר מחייה והכניסה שומנים בריאים, חלבונים, ירקות ופירות לחייה, היא לא רק הרגישה את האיזון בתוכה, היא גם קיבלה דחיפה לרמות האנרגיה שלה.

6. שליטה טובה יותר על כאב

כאב וכאבי פרקים, הקשורים לדלקת הנגרמת לגוף בגלל הסוכר, נעלמו גם הם. בסופו של התהליך, שרה השתחררה מהכאב לגמרי.

ישנן מספר דרכים פשוטות להפסיק לאכול סוכר לתמיד, תחפשו את: 13 דרכים יעילות להפסיק לאכול סוכר, באתר או באפליקציה.

כפי שראיתם, ע"י ניקוי הסוכר מגופכם, אתם יכולים לקבל רק יתרונות בריאותיים מדהימים.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements

לתשומת לבכם - מאמרי בריאות נועדו למטרת עיון בלבד ולא כתחליף לייעוץ רפואי.
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות