עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

הטעויות הנפוצות בשטיפת הפנים והדרך הנכונה לשטוף אותם

הפנים משקפים את הנשמה שלנו או שכך משוררים אוהבים לכתוב. לכן חשוב מאוד שנשמור עליהם יפים ובריאים ככל האפשר. במאמר הזה תלמדו מה הן הטעויות הנפוצות ביותר של שטיפת הפנים ותלמדו כיצד לשטוף אותן כמו שצריך, כך שתוכלו ליהנות מהפנים נקיות, יפות ורכות בדיוק כפי שאתם ראויים שיהיו לכם.

זמן קריאה: 2 דקות
(צילום: shutterstock)
שטיפת פנים
שינוי גודל טקסט

אולי אתם חושבים שהדרך שבה אתם שוטפים את פניכם כרגע היא הנכונה, אך סביר להניח שאתם עושים טעות אחת או שתיים. תבדקו כעת אם אתם עושים את אחת מהטעויות האלה בזמן שאתם שוטפים את הפנים.

1. אתם מתחילים לשטוף את הפנים כשהן יבשות

כשעור הפנים שלכם יבש, קשה מאוד למרוח עליו ולהקציף את סבון הפנים שלכם.

Advertisements

2. אתם משתמשים בסבון הלא נכון

זו בחירה לא נכונה לקנות את סבון הפנים שלכם רק בגלל שהוא היה במבצע או כי החברים שלכם משתמשים בו. אתם יכולים להתייעץ עם מומחה או פשוט לבחור בסבון ממרכיבים טבעיים כמו סבון קסטיליה, שמתאים לכל סוגי העור.

3. אתם שוטפים את הפנים רק בערב

שטיפת הפנים בבוקר חשובה מאוד וכאשר אתם מחכים עד הערב לשטוף אותם, אתם מאפשרים לאבק, לתאים המתים וללכלוך שהצטבר עליהם במהלך השינה, להישאר עליהן במשך כל היום.

4. הנשים שבינינו משאירות את האיפור

האיפור לא יורד רק משטיפת הפנים, עליכן להסיר אותו תחילה עם מסיר איפור. מומלץ לכן להשתמש בשמן קוקוס כמסיר איפור טבעי, כך הפנים לא מתייבשות ואתן לא מכניסות לעור הפנים כימיקלים, אלכוהול וחומרים מלאכותיים הגורמים לקמטים ויובש.

כך תשטפו את פניכם כמו שצריך

כעת לאחר שאתם יודעים במה אתם שוגים בשטיפת הפנים, אתם יכולים לתקן שגיאות אלה, כך שהפנים שלכם יהיו נקיות מתמיד ותפחיתו את הקמטים, הפצעונים וכו'.

תעקבו אחרי השלבים הפשוטים האלה ותשנו בקלות ובמהירות את הרגלי שטיפת הפנים שלכם. אתם תחושו כמעט מייד בהבדל,  בתחושה ובמראה של עור הפנים שלכם.

Advertisements

1. הנשים שבינינו, קודם תסירו את האיפור

להסרת האיפור אתן יכולות להשתמש בשמן קוקוס לא מסונן שהופק בכבישה קרה. פשוט שימו מעט על פיסת צמר גפן ותנקו את הפנים, אתן תופתעו מהיעילות של השמן הנפלא הזה ומהרכות של הפנים שלכן.

או שאתן יכולות להשתמש במסיר איפור טבעי, ללא אלכוהול ונטול חומרים מלאכותיים, כך שתמנעו את התקמטות הפנים ותשמרו על עורכן רך וזוהר.

2. תמרחו את הסבון על פנים לחות

תמרחו כמות קטנה של סבון על הפנים בעזרת הידיים ותקציפו אותו היטב על כל הפנים שלכם.

3. תקרצפו את הפנים שלכם ביסודיות ותשטפו עם מים חמימים

חשוב שתשפשפו את הסבון על הפנים כשהידיים שלכם נקיות ורטובות. תשפשפו עם האצבעות בכל האזורים של הפנים על מנת לוודא שכל חלקי הפנים מתנקים היטב.

תשפשפו את הפנים שלכם במשך 30-60 שניות ולאחר שכל הפנים שופשפו היטב, תשטפו אותם היטב עם מים חמימים או מים קרירים. אף פעם אל תשטפו את הפנים עם מים רותחים או קרים כקרח.

4. ייבוש הפנים

אל תשפשפו את הפנים שלכם עם המגבת. מכיוון שזה יגרום להיווצרותם של קמטים וסימנים נוספים של הזדקנות הפנים. תשתמשו במגבת רכה מאוד ותיבשו את הפנים שלכם בעדינות, עד שהפנים יבשות כמעט לגמרי.

אתם יכולים לאפשר ללחות הנמוכה הנותרת, להתייבש האוויר.

5. תמרחו קרם לחות על העור שלכם

שלב זה, חשוב מאוד. מכיוון שקרם הלחות יוצר מחסום מפני רעלים ורדיקלים חופשיים ומשיב לעורכם את הלחות הטבעית שלו. תעסו את פניכם עם קרם הלחות בעדינות וברכות, עם שיכבה דקה של קרם לחות.

על מנת להימנע ממשיכת העור כלפי מטה, תעסו בתנועות עגולות כלפי מעלה. עדיף לכם לבחור בקרם לחות המורכב מחומרים טבעיים או לקחת מעט שמן קוקוס, שמן זית, שמן E, שמן אבוקדו או כל אחד בנפרד או לערבב אותם יחד כף מכל אחד.

לקחת עם האצבע טיפה ולמרוח היטב על הפנים בתנועות סיבוביות ובעדינות, אם חסר, תיקחו עוט מעט ותמרחו את האזורים שלא מרחתם קודם.

אתם יכולים להעלות את הביטחון העצמי שלכם בעזרת שיגרת שטיפת פנים נכונה, כך שתרגישו ותיראו יפים וזוהרים יותר. תחליפו את שיגרת שטיפת הפנים הקודמת עם שיגרה חדשה ונהדרת זו.

אתם תאהבו את מראה ומגע העור שלכם ואת התחושה הנעימה שתחושו עם עצמכם בכל יום. אתם ראויים לחוש טוב עם עצמכם ולהיראות טוב. אז תשמרו על עצמכם.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות