עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

היתרונות הבריאותיים של שתיית מי מלפפון

את המשקה הטעים והבריא הזה יהיה לכם קל במיוחד להכין. משקה זה הוא דרך נפלאה לשמור על הבריאות שלכם וכל מה שאתם צריכים זה מלפפון ומים מסוננים.

זמן קריאה: 2 דקות
צילום: (depositphotos)
מי מלפפון
שינוי גודל טקסט

שתיית מים היא אחד מהדברים ההכרחיים ביותר שגופנו זקוק להם על מנת להתקיים, אך עלינו להיות כנים מספיק כדי להודות שלפעמים אנו זקוקים למשקה עם טעם בולט יותר מאשר המים לכשעצמם.

מי המלפפון בעלי ניחוח מתקתק והם תחליף מצוין למשקאות הרגילים שלכם, טעמם נפלא והם גם יעזרו לכם להוריד כמה קילוגרמים לא רצויים. הדרך הטובה ביותר לרזות, היא על ידי הפחתת כמות הקלוריות הריקות שאתם צורכים ביום.

Advertisements

משקאות רבים כמו למשל פחית של משקה מוגז כלשהו מכילה 150 קלוריות, בזמן שהמים מכילים 0 קלוריות ולמלפפון יש פחות מ-50 קלוריות.

לכן הכנת המשקה הנפלא והטעים הזה כתחליף למים, גם תוסיף לכם טעם טוב למים וגם תעזור לכם לאזן את צריכת הקלוריות היומית.

המים המרווים במיוחד האלה יעזרו לכם לאזן את התיאבון, בעיקר כאשר אתם מיובשים. ישנן פעמים שהמוח מבלבל בין רעב לצמא, לכן שתיית מי המלפפון מוסיפה לגוף את הנוזלים החיוניים וגם ממלאה את גופכם במספיק קלוריות עד הארוחה הבאה.

מי המלפפון נותנים לגופכם לא רק את הנוזלים החיוניים, אלא הם גם ממלאים את גופכם בחומרים מזינים הגורמים לירידה בתחושת הרעב ובצורך של הגוף בקלוריות.

בנוסף לכך שמשקה טעים ובריא זה יעזור לכם להשיל כמה קילוגרמים, משקה זה גם מצוין לבריאות העור שלכם. לאור העובדה שהמלפפון מכיל סיליקה טבעית שעוזרת לרפא בעיות עור כמו פצעונים, דלקות וכדומה.

Advertisements

מלבד זאת, משקה המלפפון הזה גם יעזור לגופכם לחזק את בריאות השרירים והרקמות של גופכם. מי המלפפון מכילים שפע של ויטמינים ונוגדי חמצון הכוללים ויטמין D וויטמין A.

ואת זה יפתיע אתכם עוד יותר לגלות: מי המלפפון יעזרו לכם להתגבר על ההנגאובר (חמרמורת) שאחרי הבילוי עם החברים, במהירות רבה ובייתר בקלות.

הכנת מי המלפפון

המצרכים:

  • 1 מלפפון טרי (עדיף אורגני)
  • 1 ליטר מים מסוננים
  • 1 בקבוק זכוכית

אופן ההכנה:

תרחצו היטב את המלפפון, תנגבו אותו במגבת יבשה ונקייה ותחתכו אותו לעיגולים.

תכניסו את המלפפון החתוך לתוך בקבוק המים ותוסיפו את המים, תסגרו את הבקבוק ותמתינו שעתיים.

אתם גם יכולים להשאיר את מי המלפפון למשך כל הלילה במקרר.

במקרה ואתם רוצים להעשיר עוד יותר את המים הטעימים והבריאים האלה, אתם יכולים להוסיף כמה עלי נענע שמעכתם, פרוסת לימון עם הקליפה או תותים וכדומה.

משקה טעים ובריא זה בנוסף לכל יתרונותיו הרבים, יעזור לגופכם להתנקות מרעלים, יחזק את מערכת החיסון שלכם ויעזור לגופכם להתמודד עם כל מיני סוגי מחלות כמו סוכרת מסוג 2 ומחלות לב וכלי דם.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements

לתשומת לבכם - מאמרי בריאות נועדו למטרת עיון בלבד ולא כתחליף לייעוץ רפואי.
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות