עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

6 תרגילים קלים שיעזרו לכם להוריד במשקל

בוודאי כולכם מסכימים שירידה במשקל יכולה להיות אתגר לא קטן. לעתים לוקח זמן רב ולפעמים אפילו שנים, לפני שאתם מצליחים להגיע למשקל שאתם חושקים בו.

זמן קריאה: 2 דקות
תרגילים להורדה במשקל
שינוי גודל טקסט

אך כאשר אתם יודעים כיצד פועל גוף האדם, אתם יכולים להגיע לתוצאות טובות בהרבה יותר. עוד קצת אתם תראו מה הם 6 התרגילים המומלצים ביותר להורדה במשקל, שיעזרו לכם להוריד את הקילוגרמים העודפים תוך מספר קצר של שבועות.

1. ג'וגינג (הליכה מהירה)

ג'וגינג הוא אחד מהאימונים שורפי השומן היעילים ביותר. למרות העובדה שישנם הבדלים בין אדם לאדם, כל אדם בממוצע שורף מעל 2,000 קלוריות לשעה.

Advertisements

בנוסף לכך, הליכה מהירה אינה עולה לכם יותר מאשר קניית זוג נעלי ספורט נוחות ואיכותיות, שיכולות לשמש אתכם גם למטרות נוספות ובגדים נוחים.

כאשר אתם מגיעים לנקודה שבה אתם חשים שקשה לכם, תזכרו את המטרה שלכם. החל מהרגע שבו אתם מתחילים להזיע, זה הרגע שבו אתם מתחילים להוריד במשקל. תתחילו ב-30 דקות ותעלו אחת לשבוע בעוד 5 דקות.

2. שחייה

שחייה היא אחת מהפעילויות הגופניות היעילות ביותר שיש, מכיוון שהיא מפעילה את כל שרירי הגוף שלכם. פעילות גופנית נהדרת זו, מתאימה גם לאנשים בעלי משקל עודף ולאלו הסובלים מכאבי מפרקים ובעיות בריאותיות דומות.

זאת מכיוון שכאשר אתם נמצאים בבריכה (או בים), המים מורידים את עומס המשקל מהרגליים שלכם. בהתחלה תשחו מספר בריכות קבוע ואחת לשבוע תוסיפו בריכה נוספת לשחייה.

3. עלייה במדרגות

עלייה במדרגות דומה מעט להליכה, מלבד העובדה שהיא אינטנסיבית יותר ולכן היא יעילה יותר להורדה במשקל. עלייה במדרגות שורפת יותר שומן מהליכה, בעיקר מכיוון שאתם מאתגרים את גופכם כנגד כוח המשיכה.

Advertisements

תעלו מספר קומות בכל יום, בבוקר או בשעות הערב שאין הפרעות. אתם תחושו את שרירי השוק מתחזקים ואף אולי תחושו במעט כאב בהתחלה, אך אל תיבהלו מכיוון שזה הסימן לכך שאתם עושים את העבודה כמו שצריך.

4. תרגילי בטן

את השומן בבטן הכי קשה לשרוף, אין בכלל שאלה בנוגע לזה. תרגילי בטן הם התרגילים היעילים ביותר להצרת קו המותניים שלכם.
תתחילו בשכיבה על הגב (על מזרן התעמלות או על הרצפה) ותמתחו את הרגליים קדימה.

לאחר שהתמקמתם תניחו את הידיים מתחת לראש ותיקחו נשימה עמוקה, כעת תרימו את הרגליים שלכם ותשאירו אותן ישרות. תתחילו בסטים של 10 כפיפות וכל שלושה ימים תוסיפו עוד 3 כפיפות.

כפיפות בטן גם הן תרגיל בטן יעיל מאוד לשריפת שומן. תשכבו על הגב, על הרצפה או על מזרן התעמלות, עם רגליים ישרות ותנסו לגעת עם האף בברכיים שלכם, בלי לכופף את הברכיים. תעשו סט של 10 כפיפות וכל שלושה ימים תוסיפו עוד 3.

5. התעמלות אירובית

ההתעמלות האירובית מוגדרת כפעילות גופנית שגרתית המשלבת בתוכה תרגיל אירובי קצבי יחד עם תרגילי מתיחות ואימון כוח.

ההתעמלות האירובית יכולה לכלול בתוכה כל דבר החל מקפיצות, ריקוד, מתיחות, סיבולת לב ריאה או שפשוט תעשו כל תרגיל שאתם אוהבים.

אתם תדעו שהתרגיל יעיל כאשר תתחילו להזיע והמשמעות היא שאתם שורפים קלוריות, כלומר שגופכם מייצר את החום.

6. רכיבה על אופניים

רכיבה על אופניים היא אחד מתרגילי הכושר המהנים ביותר שיש, בין היתר מכיוון שאתם מגוונים את הסביבה שלכם תוך כדי רכיבה.

תקומו מוקדם בבוקר או בשעות הערב כששקט בחוץ, תיקחו את האופניים שלכם יחד עם בקבוק מים ומגבת ותיהנו מרכיבה נעימה ובריאה. רכיבה על אופניים מפעילה את רוב השרירים בגוף, כך שאתם מחטבים את כל הגוף במהלך הרכיבה.

כל אחד מהתרגילים הנ"ל, עובד גם על סיבולת לב ריאה ועל שרירים נוספים בגוף, מעבר לאלה שצוינו. לכן הם תרגילים יעילים מאוד ולא רק להורדה במשקל, אלא גם לשמירה על גוף בריא וחזק.

אתם יכולים לעמוד בכל אתגר שאתם מציבים לעצמכם! גם אם האתגר בהתחלה מרגיש קצת קשה! בהצלחה!

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות