עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

12 טריקים פשוטים וקלים מאוד להורדה במשקל

רוב האנשים מודעים לכך שהורדה במשקל איננה דבר הקורה ברגע. היא דורשת התמדה, מודעות ואורך רוח על מנת להגיע למטרות שהצבתם לעצמכם. אך מה שמרבית האנשים לא יודעים, זה שהתאמת הרגלים קטנים יומיומיים יכולים להאיץ התהליך כולו.

זמן קריאה: 3 דקות
שינוי גודל טקסט

להיפטר מההרגלים שלא בריאים לכם ולפתח במקומם הרגלים בריאים, היא הפעולה הראשונה שעליכם לעשות כדי לשפר את בריאותכם.

אתם לא צריכים להפוך את חייכם ב-180 מעלות, על מנת להגיע לרווחה פנימית. בעזרת מאמץ ושינוי קלילים של אורח חייכם, טריקים פשוטים וקטנים אלה, יעזרו לכם להגשים את המטרות שלכם מהר יותר.

Advertisements

12 הטריקים הקלים והפשוטים להורדה במשקל

1.  תשתו מים לפני כל ארוחה

למים יש תפקיד מרכזי במסע שלכם להורדה במשקל. זה הוא אחד מההיבטים הקלים ועדיין מהנפוצים ביותר שאנשים מתעלמים מהם בהקשר של הורדה במשקל.

כאשר גופכם מיובש חילוף החומרים מאט ושולח מסרים למוח, הטועה לחשוב שמדובר ברעב. שתיית כוס מים לפני שאתם אוכלים, תעזור לכם לרסן את הרעב מהר יותר ותמנע מכם לאכול יותר מידי קלוריות.

2.  תקטינו את גודל הצלחות והמנות

אולי תופתעו לדעת שהיו מחקרים שקישרו בין גודל הצלחת להורדה במשקל. התגלה שאם אתם אוכלים בצלחת קטנה יותר, זה עוזר לשמירה על כוח הרצון תחת שליטתכם, כאשר מוזגים לעצמכם מנת אוכל לצלחת קטנה יותר.

בזמן שאתם מגדילים את גודלה של כוס המים, כדאי שתקטינו גם את גודל הצלחת או הקערה.

3.  תשתמשו ברגליים שלכם לעתים קרובות יותר

הרגליים שלכם הן השרירים החזקים ביותר של גופכם והן יכולות לשרוף אחוז גבוה מאוד של קלוריות, כאשר אתם משתמשים בהן. תחפשו את ההזדמנויות במהלך היום להשתמש ברגליים שלכם בתדירות גבוהה יותר.

Advertisements

תשתמשו במדרגות במקום במעלית, תחנו את המכונית רחוק יותר ותצעדו לעבודה, תעמדו מידי פעם לכמה דקות כדי לשבור את הישיבה הממושכת בעבודה.

4.  תמצאו חלופות בריאות יותר

אתם לא צריכים להרעיב את עצמכם רק כדי לראות את תהליך הירידה במשקל. הרבה מהמאכלים הלא בריאים שאתם אוהבים, ניתנים להחלפה באפשרויות בריאות יותר מבלי לחתוך בצורה קיצונית ארוחה שלמה או חטיף.

במקום קצפת על הקפה, תנסו לשים חלב שקדים או חלב סויה ולשים חצי מכמות הסוכר שאתם שמים בדר"כ, או שאתם יכולים להשתמש בתחליפי סוכר טבעיים כמו סטיביה, דבש, סירופ מייפל אורגני, סילאן, סוכר קוקוס וכדומה, בכמות מתונה.

תחליפו את הגרנולה עם שיבולת שועל (קווקר), לחם לבן בלחם דגנים מלאים וחרדל במקום מיונז. החלופות למאכלים לא בריאים, יכולות להיות טעימות גם הן.

5.  תבררו עם עצמכם מה הסיבה להשמנה שלכם

לפני שאתם הולכים לנשנש חטיף, תחשבו מדוע אתם עושים את זה. רוב האנשים אינם אוכלים באמת בשל אינסטינקט ההישרדות כפי שהטבע התכוון. שעמום, שיווק מזון אטרקטיבי ולחץ נפשי, הן חלק מהסיבות שהמוח שלנו אומר לנו שאנחנו צריכים לאכול.

אם אתם לא באמת רעבים באותו רגע, תמצאו משהו שיעסיק את המחשבות המשועממות שלכם במקום לאכול חטיף.

6.  תפחיתו בהרגלים לא בריאים, בהדרגה

כמו רוב ההרגלים הלא טובים, קשה להפסיק אכילה לא בריאה בבת אחת. לכן תעשו את השינוי בהדרגה ובכל יום תורידו עוד חטיף לא בריא. תחליפו את שקית הצ'יפס בחצי שקית צ'יפס ועם שני גזרים חתוכים.

תחליפו את השומנים הלא בריאים עם מקורות בריאים של שומן כמו אבוקדו, אגוזים וגרעינים. תעשו תהליך זה בהדרגה, על מנת למנוע מגופכם את התסכול שנוצר מהשינוי.

7.  תתחילו את היום עם חלבון

בין אם זה ביצים, אגוזים, סויה או חלב, חלבון צריך להיות במרכז ארוחת הבוקר שלכם. לאחר השינה, גופכם מתעורר ללא הדלק של השרירים.

הכמות הנכונה של חלבון, נותנת לגופכם דחיפה אנרגטית ועוזרת לכם להרגיש שבעים לזמן ארוך יותר. זה גם יעזור לכם לבנות שריר רזה ולמנוע מפחמימות עודפות להיות מאוחסנות בגוף כשומנים.

8.  תאכלו לאט וליד השולחן

לוקח למוח שלנו בערך 20 דק' על מנת להבין שהקיבה מלאה. כאשר אתם אוכלים לאט, אתם שומרים על עצמכם מפני אכילת יתר. תיקחו ביסים קטנים יותר ותשבו ליד השולחן, על מנת להימנע מאכילה מהירה מידי של יותר מידי פחמימות.

9.  תקראו מה המרכיבים

אל תאפשרו לקמפיינים השיווקיים החכמים שמאחורי אוכל לא בריא, לשטות בכם. אולי יאמרו לכם שהמוצר "דל שומן", אך הם לא מדברים על כמות הסוכר שהם הוסיפו בשביל הטעם שלו.

שימו לב לכמות הקלוריות והחומרים המזינים הרשומים על המאכל, כדי לוודא שאתם קונים אוכל איכותי ולא אוכל שמתחזה להיות בריא.

10.  תשתו חליטת תה ירוק לפני אימונים

תה ירוק מספק את האיזון המושלם של קפאין ונוגדי חמצון כדי ל"תדלק" את האימונים שלכם. הוא עוזר לכם להיות יותר מרוכזים ואנרגטיים והוא גם מאיץ את חילוף החומרים שלכם.

מחקרים גילו ששתיית חליטת תה ירוק לפני אימון, עוזרת להשיל יותר אחוזי שומן אצל האנשים ששותים אותו, מאשר אצל אנשים שלא שותים תה ירוק לפני אימון.

11.  שימו את הסלט והירקות במרכז הארוחות שלכם

ירקות הם דרך נהדרת למלא את הקיבה שלכם בלי להעמיס על גופכם טונות של קלוריות. ייקח לכם יותר זמן לאכול מנה הגונה של סלט, היא תמלא את גופכם בויטמינים ומינרלים חיוניים ותמנע מכם לאכול יותר ממה שגופכם יכול לשרוף.

תאכלו ירקות בצבעים שונים על מנת לתת לגופכם כמה שיותר סוגים של נוגדי חמצון, כדי לשפר ולחזק את בריאותכם.

12.  תפחיתו באכילת סוכרים

סוכר הוא האיום הנסתר של עלייה במשקל. אנו בקושי שמים לב לכך, כאשר אנו שותים משקאות מתוקים או אוכלים חטיפים מתוקים וטעימים, אך כמות קטנה מאלה מכניסה הרבה מאוד קלוריות לגופנו.

תבדקו את תכולת הסוכר במוצרים שאתם קונים ותורידו בהדרגה את כמויות הסוכר שאתם אוכלים ביום.

לאחר שהתחלתם לשנות את שיגרת האכילה שלכם, ייקח לכם עוד מעט זמן להסתגל לשגרה החדשה. השינויים שכתובים כאן קטנים וקלים לביצוע וליישום הדרגתי.

אתם תהיו מופתעים לגלות עד כמה מספר של שינויים קטנים יכולים לשנות באופן דרסטי את הדרך שבה גופכם מתפקד!

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות