עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

7 דרכים מדהימות שהלימון יכול לעזור לכם להיות יפים יותר

רובנו מוסיפים מיץ או קליפת לימון לאפייה ולבישול, חלקנו שותים מיץ לימון עם כוס מים פושרים ודבש בבוקר או נעזרים בו כתרופה טבעית לטיפול וריפוי של מגוון מחלות.

זמן קריאה: 2 דקות
(צילום: shutterstock)
לימון
שינוי גודל טקסט

אולם מעטים מאוד יודעים, שהלימון גם יכול לעזור להם להיות יפים יותר. מיץ הלימון יכול לעזור לכם להבהיר את העור ואת השיער והוא גם בעל מאפיינים חזקים של חיטוי.

1. הלימון כקרם לחות לשפתיים שלכם

ישנם גורמי מזג אוויר, מזונות ומוצרי טיפוח ויופי, שגורמים לשפתיים שלכם להתייבש.

Advertisements

לפני שאתם הולכים לישון, תמרחו מעט מיץ לימון על השפתיים שלכם וכשתתעוררו בבוקר, השפתיים שלכם כבר לא יהיו יבשות.

2. תמרחו מיץ לימון על עור בתי השחי שלכם

מיץ הלימון יבהיר את הכתמים שעל עורכם והוא גם יפעל כדאודורנט. זו החומצה הציטרית שמכיל הלימון שאחראית על חיסול החיידקים הגורמים לריח הרע.

תכינו תערובת ממיץ של חצי לימון, 1 כפית דבש ו-1 כף שיבולת שועל תערבבו אותם היטב ותמרחו את התערובת על בתי השחי, תמתינו שעה ותשטפו עם מים פושרים.

3. תסירו את הפצעים השחורים עם לימון

הלימונים בעלי תכונות חזקות שמנקות את העור והם גם מזרזים את ניקוי הרעלים שלו, מה שהופך אותם לטיפול נהדר להסרת הפצעים השחורים.

תספיגו את מיץ הלימון על העור בעיסוי עדין, תשאירו את המיץ למשך 10 דק', אל תחשפו לשמש כשאתם עם מיץ הלימון על העור כדי שלא ייווצרו כתמים. לאחר מכן תשטפו עם מים פושרים.

Advertisements

מכיוון שהלימון בעל חומציות מתונה ותכונות אנטי בקטריאליות, הלימון משפר את בריאות ומראה העור ומאיץ את הסרת השמן העודף.

4. הלימון תומך בטיפוח העור

הלימון מועיל מאוד גם לאנשים בעלי עור שמנוני. לפני השינה, תסחטו חצי לימון ובעזרת פיסת צמר גפן, תמרחו את המיץ על עורכם. הכי טוב שתעשו את הטיפול הנפלא הזה בלילה, מכיוון שאתם צריכים להימנע מחשיפה לשמש בזמן הטיפול.

הודות למאפייניו העפיצים, כשתקומו בבוקר אתם תראו מייד שיש שיפור במראה העור שלכם ושעודפי השמן הוסרו.

5. תעזרו בלימון לחיזוק והבהרת הציפורניים שלכם

הלימון מושלם לטיפוח וחיזוק בריאות הציפורניים שלכם. הוא מחזק את הציפורניים ומסיר כתמים שנוצרו עליהן. אם אתם לא סוחטים לימון לסלט לפחות שלוש פעמים בשבוע, תכינו לעצמכם משרה מיוחד.

תסחטו רבע לימון ותוסיפו למיץ 1 כפית של שמן זית, כעת תטבלו את הציפורניים שלכם בתערובת. תמתינו 10 דקות לפני שאתם שוטפים את הידיים.

6. תמרחו מיץ לימון על הכתמים בעור

תמרחו מיץ לימון בעזרת עיסוי עדין על האזור הרצוי, תשאירו אותו למשך 15 דקות ולאחר מכן תשטפו את המקום עם מים. זו היא דרך טבעית ויעילה מאוד לשפר ולצמצם את מראה הכתמים.

הזמן הטוב ביותר לבצע טיפול נהדר זה, היא בשעות הלילה, מכיוון שהחשיפה לשמש עלולה לגרום לתגובה הפוכה.

7. מיץ הלימון מבהיר את שיערכם

זה שימוש היופי הנפוץ ביותר במיץ הלימון והוא מוכח כיעיל מאוד לשיערכם.

כל שעליכם לעשות זה לסחוט לימונים (הממוצע הוא 4 לימונים), להספיג בעדינות את מיץ הלימון בשיערכם ולשבת בשמש למשך שעה עד שעתיים. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אל תחפפו את השיער לפני כן.

במידה ומדובר בשעות השיא של השמש, אז לא יותר מחצי שעה.

אתם תבחינו כיצד השיער התבהר ומבריק יותר מלפני כן. את טיפול היופי הזה להבהרת השיער, רצוי לעשות פעם אחת בשבוע ולא יותר. לאחר חפיפת השיער ממיץ הלימון, תמרחו מעט שמן קוקוס על מנת לשמור על שיערכם רך ובריא.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות