עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

4 המזונות הטובים ביותר לחיזוק הציפורניים

יש אנשים שציפורניים חזקות הן עניין כואב ומתסכל בשבילם. אם אתם סובלים מציפורניים שנשברות בקלות או שהן רכות גם כשהידיים שלכם יבשות, תאכלו את המזונות הבאים כדי שהציפורניים שלכם יהיו בריאות וחזקות יותר.

זמן קריאה: 2 דקות
אילוסטרציה: (shutterstock)
מזונות לחיזוק ציפורניים
שינוי גודל טקסט

בין אם מזג האוויר קר או חם, יבש או לח, או שחילוף העונות נמצא בשיאו, לפעמים אתם חשים כאילו אין שום דרך למנוע מהציפורניים שלכם להיות שבריריות ורכות.

אך רגע לפני שאתם מחפשים פתרונות לא טבעיים על מנת לחזק את הציפורניים שלכם, או הולכים להשקיע בטיפולי ציפורניים יקרים, עליכם לדעת שהדרך הטובה ביותר להפוך את הציפורניים שלכם לחזקות ובריאות, היא על ידי שינוי קטן בתזונה שלכם.

Advertisements

החדשות הטובות יותר הן, שהמזונות הטובים ביותר לציפורניים שלכם בריאים לחלוטין וטעימים; וסביר להניח שכבר יש לכם אותם בבית. המשיכו לקרוא כדי לגלות באיזה מזונות כדאי לכם להתמקד כדי לחזק את הציפורניים שלכם.

1. תותים

התותים הם ללא ספק חטיף טעים או קינוח מענג, כאשר משלבים אותו עם שוקולד או קצפת. אך נראה שהיתרונות הבריאותיים של הפרי הטעים והאדום הזה, לא מוכרים מספיק.

טניה זוקרבורט תזונאית רשומה ומייסדת (F-Factor Diet) דיאטת גורם ה-F, מסבירה ש-8 תותים בלבד נותנים לגופכם יותר ויטמין C מתפוז. ויטמין C הוא ויטמין חיוני לייצור ה- קולגן בגוף, השומר על הציפורניים שלכם עמידות בפני שבירות.

2. עדשים

תמנעו מהציפורניים שלכם להיות שבריריות בעזרת עדשים. הקטניות העוצמתיות ששופעות ב-9 ויטמינים ומינרלים חיוניים כולל ויטמינים מקבוצת B וביניהם ביוטין (B8, H, B7).

על פי מחקר שבוצע באוניברסיטה של מדינת אורגון ארה"ב, המשתתפים צרכו בסה"כ 2.5 מיליגרם של ביוטין ביום והם חוו שיפורים משמעותיים בעובי הציפורניים ודיווחו שהן מתפצלות פחות.

Advertisements

הביוטין יעיל יותר כאשר צורכים אותו מהמזון ולא מתוספי תזונה. לכן תעשירו את התזונה היומית שלכם בעדשים הטעימות ובמזונות נוספים המכילים ביוטין מטבעם.

3. גמבה או פלפל אדום

גמבות הן הגביע הקדוש לחיזוק הציפורניים, כל פלפל מכיל בערך 190% מהמינון היומי המומלץ של ויטמין C (כשהם טריים), שלהזכירכם הוא הויטמין החיוני ביותר לייצור קולגן בגוף.

מלבד היותם אחד מהירקות הטעימים ביותר על הפלנטה, הם גם שופעים בסיבים תזונתיים והם גם עשירים בנוגדי חמצון חזקים, המונעים מהרדיקלים החופשיים לפגוע ולחמצן את תאי הציפורניים שלכם.

אז בפעם הבאה שאתם מכינים סלט טרי או מכינים מוקפץ לארוחת הצהריים או הערב, אל תשכחו להוסיף לכם את הפלפל האדום הטעים והנפלא הזה.

4. שקדים

ויטמין E, נוגד החמצון החזק המסיס בשמן שאחראי על בריאות השיער, העור והציפורניים שלכם, נמצא בשפע בשקדים. הויטמין המדהים הזה עוזר להגן על התאים מפני נזקים לתאים, הגורמים לציפורניים שלכם להתפצל ולהיסדק.

בפעם הבאה שמתחשק לכם ממתק, תאכלו חופן שקדים או שתקחו כף של חמאת שקדים טבעית ותמרחו אותה על פרוסת לחם, מכיוון שהשקדים עשירים גם בסלניום המחזק את הציפורניים.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות