עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

תשתו את המשקה הזה בכל לילה ותעזרו לגופכם לשרוף את השומנים המיותרים

בזמן השינה, בהנחה שזו שינה עמוקה ואיכותית הנמשכת 7 שעות לפחות, גופנו שורף קלוריות בקצב ממוצע של 50 קלוריות בשעה. מכיוון שבמהלך השינה גופנו ממשיך את תהליכי העיכול במעי הגס, תהליכי חלימה ופעילויות שהמוח מבצע בזמן שאנו ישנים.

זמן קריאה: 2 דקות
שינוי גודל טקסט

כשאתם חשים את העייפות שמובילה אתכם לקום סוף סוף מהספה וללכת לישון, זה הזמן שבו גופכם משתוקק לשינה הטובה והעמוקה שבה יוכל להמשיך לבצע, מלבד את המנוחה שהוא כה זקוק לה, את התהליכים שהוא יכול לעשות רק בזמן השינה.

כשאתם ישנים, גופכם מכין את עצמו ליום שלמחרת, הוא דואג לחלק לכל חלקי הגוף את החומרים המזינים שהם יהיו זקוקים להם כאשר הם יתעוררו יחד אתכם בבוקר.

Advertisements

המשקה

משקה נפלא זה, הוא לא רק כלי עזר לגוף לשריפת שומנים מיותרים, הוא גם בריא ומזין מאוד. הוא מכיל שפע של ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים שונים.

לימון

עשיר מאוד בנוגדי חמצון, יוצר זרימה של ציטרט העוזרת לפרק אבנים בכליות, ה-לימון מכיל סיב הנקרא פקטין שגורם לתהליך הרזיה בריא, מנקה רעלים, משפר את פעולת המעיים, מאזן את רמות ה- PH, מרפא דלקות, עוזר לגוף לנצח את הסרטן ועוד.

פטרוזיליה

עשירה מאוד במנגן ובאשלגן, בעלת נוגדי חמצון חזקים מאוד, נוגדת סרטן בשל התרכובת שהיא מכילה הנקראת מיריסטיצ'ין, המעכבת את התפתחותם של גידולים סרטניים והיא עוזרת לגוף לנטרל את השפעותיהם של כל סוגי העשן הנכנסים לגוף.

הפטרוזיליה גם עשירה מאוד בחומצה פולית, בויטמין C, בויטמין A ובעוד שפע של ויטמינים ומינרלים.

קינמון

בעל פעילות מיקרוביאלית חזקה מאוד העוזרת לגוף לעצור את ההתרבות וההתפשטות של שמרים, בקטריות ופיטריות. הוא מונע קרישי דם ומחלות כלי דם ולב. הקינמון עוזר לגוף לשלוט בסוכרת מסוג 2 והוא גם מונע את העמידות לאינסולין.

Advertisements

חומץ התפוחים האורגני, לא מסונן, בכבישה קרה

חומץ התפוחים האמתי והטבעי עשיר מאוד באשלגן, מרפא פצעים וכוויות שמש, מזרז את תהליך ההורדה במשקל, עוזר לגוף להיפטר מרעלים מכיוון שהוא נוגד חמצון עצמתי מאוד, מונע אין ספור מחלות ועוד.

ג'ינג'ר (זנגביל)

ג'ינג'ר מאיץ את חילוף החומרים מכיוון שהוא יוצר השפעה הנקראת תרמית שהיא השפעה המחממת את גופכם וכך עוזרת לו לשרוף יותר שומנים, עוזר להפחתת בחילות וסחרחורות והוא גם אנטי דלקתי ואנטיבקטרייאלי.

בזכות התרכובת שהוא מכיל הנקראת ג'ינג'רול הוא עוזר לגוף להילחם בתאי הסרטן, תרכובת זו גם עוזרת להרגיע את כאבי המפרקים ולרפא את הגוף מדלקות פנימיות וחיצוניות ועוד.

דבש גולמי (לא מהול, ללא תוספת סוכר ואורגני)

הדבש הוא לא רק ממתיק טבעי שלא גורם לעלייה של רמות הסוכר בדם, הוא גם מפחית את הסיכון ללקות בסוכרת בצריכה יום יומית, גם בשל העובדה שהוא מעלה את רמות האינסולין בדם בצורה בריאה וטבעית.

הדבש האמתי הגולמי משפר את תהליכי העיכול, מרפא את כל סוגי האקנה, מרפא את מחזור הדם, הוא עשיר מאוד בנוגדי חמצון, עתיר בפרוביוטיקה טבעית ועוזר לגוף להוציא מתוכו את השומנים המיותרים.

המשקה הנפלא והבריא לשריפת השומנים המיותרים בלילה

המרכיבים

  • 1/2 חצי לימון עם הקליפה
  • 1/2 חצי צרור פטרוזיליה
  • 1 כפית קינמון
  • 1 כף חומץ תפוחים
  • 1 חתיכה של שורש ג'ינג'ר טרי (בגודל של אגודל)
  • 1 כף דבש (תוסיפו אם חמוץ לכם מידי)

אופן ההכנה

תרחצו את הלימון והג'ינג'ר היטב. תקלפו את הג'ינג'ר ותחתכו אותו לחתיכות המתאימות לבלנדר. תחתכו את הלימון עם הקליפה ושימו אותו יחד עם הג'ינג'ר בבלנדר, תכניסו את הפטרוזיליה לאחר שרחצתם אותה היטב, לבלנדר.

כעת תוסיפו את הדבש, הקינמון ואת חומץ התפוחים ותערבלו בבלנדר עד שתתקבל תערובת נוזלית אחידה. אם המשקה חזק לכם מידי, אתם יכולים להוסיף 1/2 כוס מים מסוננים לבלנדר.

זהו, המשקה הנהדר שלכם מוכן לשתייה.

תשתו משקה זה כל לילה, שעה לפני השינה. אתם יכולים גם לשתות משקה זה בבוקר או בצהריים, אך חשוב שתשתו אותו כשהקיבה ריקה, שעה לפני הארוחה.

משקה טעים ובריא זה, לא רק יעזור לגופכם לשרוף את השומנים המיותרים, הוא גם יחזק את מערכת החיסון שלכם, ישפר את הבריאות הכללית של גופכם וימלא אתכם בשפע של חומרים מזינים שהגוף זקוק להם.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות