עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

10 מאכלים מפתיעים הפותחים את העורקים, בדרך טבעית לחלוטין

אנו מביאים לכם במאמר זה, את 10 המאכלים היעילים ביותר לפתיחת העורקים ולמניעת מחלות קשות.

זמן קריאה: 2 דקות
אילוסטרציה: (shutterstock)
פתיחת עורקים באופן טבעי
שינוי גודל טקסט

1. שיבולת שועל

המאכל הנמצא במקום ה-1 היא שיבולת השועל המכילה סיבים ממוססים, אשר מונעים את יצירתו של הכולסטרול. סיבים אלה מקושרים ישירות לכולסטרול ומסייעים להוצאתו מהגוף.

Advertisements

מחקר שבוצע הראה, שכדי להפחית את רמות הכולסטרול בגוף שלכם בבערך 20%, אתם צריכים לאכול 1.5-2.5 כוסות של שיבולת שועל מבושלת ביום. או כדייסה או במרק וכו'.

2.  מיץ חמוציות

תשתו 3 כוסות מהמיץ הזה בכל שבוע והעורקים יתנקו ויפתחו בקלות. מיץ חמוציות מגביר את היכולת של התאים בגוף לספוג שומנים ולייצר מהם אנרגיה; ואינו מאפשר לשומן להצטבר בכלי הדם.

3.  רימון

ה-רימון הוא נוגד חמצון עוצמתי מאוד העוזר להילחם בהתקשות העורקים, מכיוון שהוא מפחית את הנזק לכלי הדם וכך מונע את ההתקדמות של המחלה.

4.  תרד

התרד עשיר בחומצה פולית ובאשלגן וכך עוזר למנוע לחץ יתר. הוא משחרר את העורקים ע"י מניעת יצירתו של הכולסטרול והתקפי לב בו זמנית. הלוטאין, זו תרכובת נוספת שקיימת בתרד ופועלת כמגן מעולה מפני התנוונות מאקולורית הקשורה להזדקנות.

5.  ענבים

פלבנואידים, רזברטרול וקוורצטין, הם הרכיבים היעילים ביותר של הענבים. הם מצוינים במניעת ההתחמצנות של הכולסטרול, אשר מוביל להצטברות של לוחיות כולסטרול על דפנות העורקים. הענבים עוזרים בהפחתת הסיכון לפתח קרישי דם הגורמים למחלות לב.

Advertisements

6.  דגים

אוניברסיטת סאות'המפטון שבבריטניה, ערכה מחקר הבודק את התפקיד של הדגים במניעת סתימת עורקים. התוצאות של המחקר הראו שדגים, בעיקר טונה וסלמון, העשירים מאוד בחומצות השומן אומגה-3, הן המונעות את ההצטברות של רבדי שומן בעורקים.

חומצות השומן האלה קיימות בדגים, מונעות את ההתחמצנות של הכולסטרול ואת היווצרותם של קרישי דם.

7.  קיווי ומלון

כוס אחת ליום של מלון וקיווי פותחת את העורקים. מכיוון שהם עשירים בנוגדי חמצון ובכוחם לצמצם את הכולסטרול הרע.

8.  שום

השום בשימוש עוד מימי קדם ועד היום, כטיפול טבעי למגוון רב של מחלות. בהתחלה השתמשו בו יותר להורדת לחץ דם גבוה ונגד מחלות לב. אך התגלה שיש לו השפעה מופלאה במניעת הסתיידות העורקים הכליליים.

9.  שמן זית

מחקרים הראו ששמן הזית מצוין למניעת הצטברותו של הכולסטרול- המתחמצן ונדבק לעורקים. בין הרכיבים החשובים ביותר בשמן הזית, הם השומנים הלא רוויים שיש בו, המחסלים את הכולסטרול הרע.

10.  עגבניות

חוקרים קוריאנים גילו תרכובת הקיימת בעגבנייה העוזרת למנוע את התקשות העורקים. היא נקראת ליקופן והיא זו הנותנת לעגבניות את צבען האדום העז. אפילו יותר מכך, הם גילו שלנשים עם רמות גבוהות של ליקופן בדם, יש מעט מאוד בעיות עם העורקים.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements

לתשומת לבכם - מאמרי בריאות נועדו למטרת עיון בלבד ולא כתחליף לייעוץ רפואי.
הרשמה
עדכן אותי על
guest
1 תגובה
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות