עקבו אחרינו - כדי לקבל את העדכונים והתכנים החדשים לפני כולם!

תלחצו על חמש נקודות אלה ותאיצו את קצב חילוף החומרים שלכם

במשך אלפי שנים אנשים נעזרים בדיקור סיני ואקופרסורה (acupressure- עיסוי נקודות מסוימות בגוף, המבוסס על הדיקור הסיני), כדרכים חלופיות לטיפול וריפוי של בעיות בריאותיות ולהפחתת תסמינים של מחלות מסוימות.

זמן קריאה: 3 דקות
שינוי גודל טקסט

שיטות טיפול פשוטות ויעילות מאוד אלה, יכולות לעזור גם לכם. כל איבר בגוף האדם מחובר בעזרת ערוצי האנרגיה, לנקודה ספציפית בגוף על פי הרפואה הסינית והאיור וודה.

כל שעליכם לעשות, זה לעסות את הנקודה בגוף שקשורה לאותו איבר, כאשר ברצונכם לרפא איבר מסוים בגופכם או כדי לשפר את תפקודו. אתם גם יכולים להוריד במשקל בעזרת הטכניקה הרפואית הפשוטה הזו.

Advertisements

אתם תשרפו את השומנים ותעצבו את גופכם כפי שתמיד חלמתם, על ידי לחיצה ועיסוי של ארבעת הנקודות האלה.

אתם יכולים למנוע הצטברות של שומנים, לחסל שומן עודף, להאיץ את חילוף החומרים ולהעלות את רמות האנרגיה שלכם בעזרת עיסוי של הנקודות המסוימות הבאות.

עיסוי ו/או לחיצה על נקודות אלה יעזור לכם להוריד במשקל

1. מרפק

לחיצה או עיסוי של נקודה זו, תאיץ את פעולת המעיים שלכם ותוריד את חום הגוף. זו היא הנקודה שדרכה עוברת כל האנרגיה של הגוף והיא בעלת חשיבות רבה גם בשל כך.

תעסו בעדינות את הנקודה המוצגת בתמונה 2 עד 3 פעמים ביום, למשך 1 דקה בכל פעם.

Advertisements

2. שפה עליונה

כאשר אתם מעסים או לוחצים בעדינות על נקודה זו, אתם מפחיתים את החרדה ומאזנים את התיאבון שלכם. עיסוי של נקודה זו יעזור לכם להימנע מאכילת יתר בשל הלחץ.

תעסו את הנקודה הזו 2 פעמים ביום, למשך 5 דקות בכל פעם.

3. אוזן

לחיצה או עיסוי של נקודה זו, תעזור לכם להאיץ את קצב חילוף החומרים ולהיפטר מהקילוגרמים העודפים.

בעזרת האגודל, תעסו את הנקודה הזו בעדינות (כלומר בלי להכאיב לעצמכם) תוך כדי שאתם מפעילים עליה לחץ עדין, במשך 3 דקות, 3 פעמים ביום.

על פי האקופרסורה (שיטת לחיצות ועיסוי מקומיים, המבוססים על הדיקור הסיני והאיור וודה), אוזניים, ידיים וכפות הרגליים, הם חלקי הגוף בעלי השתקפות האנרגיה הגדולה בותר על הגוף.

זו הסיבה לכך שהמרצת נקודות אלה בעזרת לחיצה או עיסוי עדינים, היא אחת מהדרכים היעילות ביותר ולא רק להגשמת יעדכם בהורדה במשקל, אלא גם מבחינת הזרמת האנרגיה והמרצת מחזור הדם בגופכם.

4. ברך

נקודה זו מפחיתה ומונעת את ההיווצרות של דלקות בגוף והיא יעילה מאוד להאצת העיכול שלכם. נקודה זו ידועה בשם 'זו סאן לי' (Zu San Li) או בשם 'הנקודה של אריכות חיים' וגם בשם 'הנקודה של מאות מחלות'.

בעזרת עיסוי קבוע של נקודה זו, תוכלו להוריד 500 גרם כל שבוע. נקודה זו נמצאת מתחת לברך וכדי למצוא אותה במדויק, תכסו את הברך הימנית שלכם, עם כף היד השמאלית שלכם; ואת הברך השמאלית שלכם עם כף היד הימנית שלכם.

אתם תחושו בשקע קטן בין העצמות, שאותו תרגישו בקצה הזרת ובין הקמיצה. זו נקודת 'Zu San Li'. תעסו רגל אחת ואז תעברו לשנייה.

תעסו נקודה זו נגד כיוון השעון, 9 פעמים, בכל רגל. משך הזמן של העיסוי בסה"כ, צריך להיות בערך 10 דקות. אך חשוב מאוד שלא תעסו נקודה זו לפני השינה, מכיוון שזה עלול לגרום לכם לנדודי שינה.

אם אתם חשים מעט כאב או חוסר נעימות במהלך העיסוי אל תיבהלו, מכיוון שזה נורמלי לגמרי וזה הסימן לכך שאתם עושים את העיסוי כמו שצריך.

5. קרסול

נקודה זו ממוקמת בחלקה הפנימי של רגלכם, 5 ס"מ מעל הקרסול. תלחצו בעדינות בעזרת האגודל שלכם, למשך 1 דקה בכל יום ובתום הדקה, תורידו בהדרגה את הלחץ מהנקודה.

שימו לב: לנשים בהיריון לא מומלץ ללחוץ על נקודה זו.

על מנת לחוש את השינויים הנפלאים בגופכם במהירות, תבצעו את טכניקת הלחיצות המדהימות האלה בכל יום. בעזרת לחיצות ועיסויים נקודתיים אלה, אתם תשלטו בתיאבון שלכם ביעילות ובקלות, עם האקופרסורה.

Advertisements
אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם אנשים רציניים שאכפת להם מהבריאות המשיכו לקרוא והגרילו כתבה נוספת שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא!


Advertisements
הרשמה
עדכן אותי על
guest
0 תגובות
תגובות קודמות
תגובת חדשות תגובות עם לייקים
משוב בתוך הטקסט
צפה בכל התגובות